Despre mine

Revista de informare in domeniul social-cultural-artistic. Aparitia a fost fortata de lipsa acuta de opinie obiectiva in domeniul mentionat. Ne propunem sa solidarizam cu punctul de vedere al trecatorului obisnuit.

miercuri, 11 iunie 2008

Castigatorii

Gata! S-a terminat! Anunt si eu castigatorii concursului cu intarziere de... cate zile? Cateva.
Acestia sunt:
(tobe, trambite, rumoare in sala, "cine-o fi", "oare-s eu? da doamne sa fiu eu! promit ca ma port frumos de acum incolo", "sper sa nu ia aia de a zis ala pe blog", "oricum, macar am participat")

Cel mai bun scenariu de scurt metraj:
- Torta vie, autor Bogdan Muresanu, Bucuresti
Cel mai bun scenariu de lung metraj:
- Cainele japonez, autor Ioan Antoci, Iasi

(bucurie in sala, aplauze, oameni in picioare, unu dintre ei face cu ochiu si multumeste in acelasi timp, altu deja se indreapta spre pupitru, se pupa, se imbratiseaza, cate si mai cate... calusarii si multe altele )

Nu stiu exact daca asta a fost sirul evenimentelor. Nu am fost acolo, la teve nu m-am uitat. Dar haideti sa ne inchipuim ca asa s-a intamplat! Haide. Gata, facem!

Daca despre unul dintre castigatori am vorbit mai jos spunand ca asa sau pe dincolo, pe parcurs parerea-mi s-a mai schimbat pe ici pe colo prin partile mai importante. In ce sens? Omu e sincer. Daca se arata din timp poate nu-l bagam in aceeasi oala. Oricum, il scot acum. Se simte el deja cu musca pe caciula de astrahan. Astept bineinteles productiile, astept publicarea scenariilor unde altundeva decat pe liternet si inca ceva, ma astept sa-mi placa. O spun sincer, la fel ca si sincerul castigator.

De celalalt nu pot vorbi pentru ca nu stiu. Nu este informatie.

Mai mult oricum nu zic pentru ca este confidential.

Un comentariu:

Infinit spunea...

Salut! Am ajuns pe acest blog cand un prieten mi-a atras atentia (dupa un search pe google) ca as fi subiect de dispute, iscate in urma castigarii concursului de scenarii HBO. Am de spus doar atat: nu cunosc pe ceilalti finalisti, nu stiu ce e cu ei (exceptie fac Mimi Branescu, vazut in cateva filme si reclame si Bogdan Muresanu, pe care l-am intalnit dupa ceremonia TIFF, la o petrecere), dar nici nu ma apuc sa fac aprecieri despre ei sau viata lor; nu stiu cati amatori au participat la acest concurs si nici nu ma intereseaza; nu ma intereseaza nici alte aspecte si nu pentru ca as fi castigat, ci doar pentru simplul motiv ca nu are rost; despre mine pot spune doar atat, fara exagerari : e primul meu scenariu (nu spun ca e cel mai bun, dar cu siguranta e bun si perfectibil)si in privinta cinematografiei sunt un amator, un incepator entuziast, fara legaturi cu UNATC.
Ioan Antoci