Despre mine

Revista de informare in domeniul social-cultural-artistic. Aparitia a fost fortata de lipsa acuta de opinie obiectiva in domeniul mentionat. Ne propunem sa solidarizam cu punctul de vedere al trecatorului obisnuit.

duminică, 1 iunie 2008

Viva la... stau in banca mea!

Dupa cum v-ati dat seama si eu am participat la concursul national de scenarii hbo/tiff.
Sunt un amator. Mai slab decat un amator, si nu glumesc.
N-am specificat nicaieri cum ca mi s-ar fi facut mie o nedreptate, ci tuturor celor care au participat, si au ramas oau masca! Am deschis subiectul pentru toti cei care observa abuzurile, dar n-au timp, chef sau curaj sa le denunte!
Voi posta in cel mai scurt timp scenariul cu care am participat in concurs. Cititorii decid. Astept rosiile, ba chiar si ouale! Nu fiti blanzi!

2 comentarii:

Cova spunea...

S-a întâmplat la fel şi anul trecut cand am avut aceeasi atitudine ca a ta acum. Nu a interesat pe nimeni. Asa va fi si acum.

Din cauza acelor probleme, in acest an nu am mai participat la concursul de scenarii. Nu merita si oricum totul e in zadar.

Mai multe detalii despre povestea de anul trecut:

http://cinefilul.weblog.ro/2007-05-21/155927/HBO-%C3%AEncalc%C4%83-regula.html?highlight=Oana%20R%C4%83suceanu

revistadeidei spunea...

esti primul care vede o problema in desfasurarea concursului. voi citi povestea de anul trecut, apoi poate facem ceva in privinta concursului. macar de la anu sa fie corect!