Despre mine

Revista de informare in domeniul social-cultural-artistic. Aparitia a fost fortata de lipsa acuta de opinie obiectiva in domeniul mentionat. Ne propunem sa solidarizam cu punctul de vedere al trecatorului obisnuit.

duminică, 1 iunie 2008

Pentru a evita confuzia

Apreciez fiecare finalist, nu-i contest talentul si calitatile . Trebuie sa fie niste scenarii bune!
Contest legitimitatea concursului! Haideti sa privim mai departe si nu sa ne luam doar dupa ce e evident deja!
Poate ca voi, cititorilor, nu v-ati lovit in ultima vreme de nedreptati, abuzuri si incalcari de regulamente si legi! Ce naiba, sunt facute ca sa fie incalcate, nu? NU!
Ancheta nu se desfasoara doar in jurul lui Branescu, ci si a celorlalti participanti, in special Pavel Gheo si Bogdan Muresanu.
Scopul deschiderii acestui caz se pare ca nu va fi atins. Ideea era ca oricine putea furniza detalii/informatii cu legatura directa asupra juriului si finalistilor, era invitat s-o faca.
Totusi, rabdarea nu a ajuns la capat!
Tinem legatura!

6 comentarii:

duty and the beast spunea...

prietene, nu-l cunosc pe personal pe radu muntean. torta vie va fi filmata curand de un alt regizor. dupa ce vei citi scenariul, vei judeca daca este un scenariu bun sau nu. mai ai putintica rabdare, ce zici? bogdan muresanu

revistadeidei spunea...

bogdane, zi mi te rog tu cum ai ajuns printre finalisti? vorbesti afacereza?

duty and the beast spunea...

prietene, facem altfel ca acuzele astea ne fac sa pierdem timpul. dupa ce se filmeaza, ti-l trimit. si judeci tu cum am ajuns printre finalisti. si da man, vorbesc afacereza pentru ca eu am inventat cuvantul asta. mai bine te-ai apuca sa scrii ca promiti.

revistadeidei spunea...

aha. deci un lucru e clar. te-am dibuit bine.
o intrebare am. de cand stii ca se filmeaza torta vie? dinainte de a participa/castiga concursul?
astept sinceritate!
p.s. mai am cateva scenarii. ma ajuti sa ajunga la un scenarist/regizor/producator? macar sa stiu daca mai pierd timpu cu ele sau nu. danke

duty and the beast spunea...

termina cu tampeniile. get serious man! si fireste putem sa bem o bere impreuna cu un regizor, doi etc. si le spui ideile tale. de acolo, te descurci. daca le plac, si e foarte posibil sa le placa... sigur se vor gasi niste bani si nu aia de premiu (care nu ajuta nici macar la pus luminile, my friend).

PS
am declarat si in revista HBO ca cei de la carter il citisera cu o luna inainte si decisesera sa il produca no matter what. dar asta nu inseamna ca nu sunt un amator. e primul meu scenariu. si poate e bun. astept sa iti ceri scuze pt banuieli daca il vei considera si tu un scenariu bun. De acord?

revistadeidei spunea...

O sa-ti spun Franc de acum incolo!
- Nu m-am indoit niciodata de calitatea lucrarilor!(deci, nu trebuie sa-mi cer scuze) Cat despre regulament, nu mai bat apa-n piua; redactarea, cel putin e deficitara dar nu ma mai lansez in explicatii.
cat despre promovarea tinerilor amatori(aici nu ma refer la mine, doar la mine :)) ar trebui sa fie promovati cumva, sau din contra sa li se spuna sa nu mai piarda timpul cu reverii de vara.

psst. astept invitatia la bere candva ca sa ne facem intelesi mai bine.